15 Ocak 2010 Cuma

Semih'e de böyle........................



Boğazın karşı tarafının takımının gol atınca sus yapmayı seven golcüsüydü.. Her girdiği ortamda tavırları ile bence gelmiş geçmiş en antipatik futbolcu idi belki de.. Ama güvendiği dağlara kar yağınca ne olduğunu bilemez bir durumda. Sözde nöbetçi golcü şuan sene sonunda -ne yapsam da kurtulsam, bunlar benim futbol hayatımı bitirmek üzere- diye ağlıyor..

Onunla ilgili böyle bir yazı yazmama gelince. Çok değil bir sene önce idi. Bebek'te bir mekanda milli takımdan arkadaş olan Hakan Balta, Semih, Ahmet Bulut (menajerleri) ve eşleri beraber takılıyorlardı.. Hakan'ı görünce (Hakan çoğunuza göre soğuk bir adam gelebilir ama efendi biridir) ben daha hamle yapmadan selamlaştık.. 'Ben futbolcuyum şuyum buyum' edası yoktu, zaten hiçbir zaman da olmadı kendisinde. Bu arada ne Semih'in suratına baktım, ne de zamanında Okan'ı, Hakan'ı ayartan menajer Ahmet Bulut'a.. Kendi arkadaşlarımın oturduğu masaya geçtim..

Bu arada ortamda GS'lilerin olmasından mıdır nedir Semih başladı laf sokmaya.. Geçen konuşmalar aynen şöyleydi..

Semih- Sene başında niye hemen imza attın Hakan?
A.Bulut- Ben çok dedim ona ama başkan imzala demiş o da anlaşmayı yapmış.
H.Balta- Ben başkanı çok seviyorum ve güveniyorum.. Kendisi sözleşme önerdi, yurt dışından teklif gelirse de kolaylık yapıcağını söyleyince imzaladım, ben mutluyum..
Semih- Oğlum anlamıyorum seni. Ne güzel bize gelseydin. Bak Acarlar sitesinde süper lüks villa hazır, istediğin kadar açıktan para ve zamanında paranı alırdın bizde.. Kafan rahat olurdu..
H.Balta- Ben bana güvenen insanlara ihanet edemem.. Başkan dedi bende anlaştım mutluyum...
Semih- (aklınca şaka yapıyor) Hem stad gibi stad da maç yapardın bize gelince hahahahaha

Hakan cevap bile vermedi ve konuyu başka tarafa çevirdi.. Bu arada istemeden duyuyordum bütün bunları.. Yumruğumu sıkıyordum yanımda olan bayan arkadaşlarımdan biri kulağıma -yakışmaz bize yanlarında eşleri var, hem bak Hakan gerekeni söyledi lütfen bir tatsızlık olmasın- dedi.. Ama Semih'in Hakan'a her laf sokuşundan sonra bizim masaya bakışı o kadar tahrik edici idi ki anlatamam sizlere...

Zaten belli bir şeyden sonra kalktılar gittiler...

O gün Semih için herşey güzeldi.. Makaraya almıştı.. Ama o güvendiği dağlara kar yağdı. Bugün gerçekleşen Gökhan Ünal transferi Semih'e yapılmış bir hakarettir.
-Seni önemsemiyoruz yürü yoluna- demektir.
-Senin kariyerini yedek klübesinde bitirdik, işimiz olmaz senle- demektir.

Allah'ın sopası yok diye sanırım buna diyorlar...

ultrAslan gogociga

1 yorum: