13 Ocak 2010 Çarşamba

Sen Galatasaraylısın!



Cevad Prekazi Antremandaydı


Devre arası hazırlık kampını Antalya’da sürdüren Galatasaray’ın bu sabahki çalışmasını unutulmaz futbolcumuz Cevad Prekazi de takip etti. Sorularımızı cevaplandıran unutulmaz futbolcumuz, “Ben Galatasaraylıyım” dedi.

Antrenman öncesinde eski takım arkadaşı olan Nezih Ali Boloğlu ile bir araya gelen Prekazi, antrenman sonunda ise takım kaptanı Arda Turan ile kucaklaştı.

Futboldan hiçbir zaman kopamayacağını ifade eden Cevad Prekazi, “Futbol benim hayatım, bana çok şey verdi. Ben daima futbolun içindeyim” diye konuştu.

Galatasaray’ın bu sezon birkaç maçını izlediğini söyleyen Prekazi, “Panatinaikos maçını izledim. Takım süperdi. Ligde biraz inişli çıkışlı gittiler. Ama sakatlıklar yaşanıyor, bu da normal” yorumunda bulundu.

Günümüzde futbolun şartlarının çok değiştiğini belirten Prekazi, “Şimdiki futbolla o günü karşılaştırırsam, çok fark var. Eski arkadaşlarla zaman zaman görüşüyoruz. Futbol o zaman tam profesyonel değildi. Şimdi ise iş oldu. Biz o zaman amatörce oynuyorduk. Hayat nasıl değişiyorsa, futbol da değişti. Artık takımlarda büyük paralar dönüyor. Büyük transferler oluyor” şeklinde konuştu.

Galatasaray’ın 1989 yılında Köln’de Monaco ile 1-1 berabere kalarak yarı finale yükseldiği karşılaşmada attığı golü hatırlattığımız Prekazi, “Galatasaray’ın ilk kez yarı finale çıktığı maçtı. O gün bir tarih yazdık. O yüzden belki o gol hiç unutulmadı. Yoksa attığım ne ilk, ne de son goldü” dedi.

Son olarak Galatasaray denilince neler hissediyorsunuz sorusunu yönelttiğimiz unutulmaz futbolcu, Ben Galatasaraylıyım sözleriyle sohbeti noktaladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder