18 Ocak 2010 Pazartesi

Emre Çolak: Tek İsteğim A Takım'da Kalabilmek..



Galatasaray’ımızın Genç Futbolcusu Emre Çolak, Denizli Belediyespor Maçı Sonrası, Galatasaray Televizyonu’nda Yayınlanan 90+ Programının Canlı Yayın Konuğu Oldu.

İkinci yarıda oyuna girdin çok başarılı bir şekilde formanı temsil ettin. Biri penaltıdan, biri frikikten olmak üzere iki güzel gole imza attın. Öncelikle istersen gollerle başlayalım. Penaltıyı atma olayı nasıl meydana geldi?

Ben oyuna girerken hocamız beni çağırdı. Odaya gittim formamı değiştirdim. Bir anda beni orada görünce Arda Ağabey yanına çağırdı ve “penaltı olursa Emre’ye attıracağız, kimse topu almasın” dedi. Penaltı olunca da zaten Arda Ağabey topu alıp hemen benim yanıma geldi. Onun sayesinde oldu.

Çok güzel bir vuruşla durumu 4-1’e getirdin. Sonrasında aradan sadece dört dakika geçmişti bir frikik ki Galatasaray son zamanlarda pek fazla frikik golü atamıyor. Açıkçası bu bizi çok mutlu etti. Kaleyi direk cepheden gören bir nokta olmamasına rağmen topun arkasına geldin. Gerisini senden dinleyelim.

O da penaltı gibi Arda Ağabey’in sayesinde oldu. Ben topun başına hiç gitmeyecektim. Sol ayaklı olduğum için beni kendi çağırdı. “Ne yapalım. Orta mı açalım, kaleye mi vuracaksın” dedi. “Kaleye vurayım Arda Ağabey” dedim. “Tamam” dedi. Biraz da şansın yardımıyla baraja çarptı güzel bir gol oldu. Mutluyum.

Maçı anlatan spiker stil olarak seni Arda’ya benzeten yorumlarda bulundu. Bugün kaptan Arda’yla yan yana oynadın. Yine tecrübeli ağabeylerinle bir arada oynadın. Ali Sami Yen’de A Takım forması giymek kuşkusuz herhalde çok ayrı duygular uyandırıyor.

Heyecandan titriyordum nerdeyse oyuna girerken. Yine Arda Ağabey geldi rahatlattı beni. Baha neler yaşadığını anlattı. Rahat olmam gerektiğini söyledi. Onun sayesinde heyecanımı attım.

Gollerden sonra Emre Çolak anonsu ve hep bir ağızdan taraftarların söylemesi herhalde bir futbolcunun en çok duymak istediği şey.

Şuan bile çok heyecanlıyım. Heyecandan konuşamıyorum.

Ziraat Türkiye Kupası’nda da çeyrek finale çok ama çok yaklaştınız. Neler söylemek istersin. Galatasaray, Türkiye Kupası’nı en çok kazanan takım.

Şu an benim tek istediğim şey A Takım’da kalmak. Sadece onu düşünüyorum sadece ona yoğunlaştım. Önümüzdeki hafta A2 Takımı’nın Bursaspor’la maçı var. Sonra U19 Milli Takımı’yla İtalya’ya gidiyoruz. Çok yoğun bir dönemden geçiyorum. Ama şu an tek düşündüğüm şey A Takım’da kalabilmek..

Peki sizin gibi genç oyuncuların zaman zaman A Takım’la, zaman zaman A2 Takım’la antrenmanlara çıkması sizi ne yönde olumlu, ne yönde olumsuz etkiliyor? Bunları biraz paylaşır mısın?

İlk başta A Takım’la çıkınca ve daha sonra A2 Takım’a dönünce biraz burukluk oluyor. Ama artık geçti. Olumsuz yönü bu. İyi yönü ise ağabeylerimizle beraber olduğumuz için çok mutlu oluyoruz. Onları sadece izlemek bile yetiyor. Bazen soyunma odasında hiç konuşmuyoruz. Onları izlemek bile yetiyor.


Röportajın tamamı: Emre Çolak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder