22 Haziran 2009 Pazartesi

Gökhan Zan Galatasaray'da!



Gökhan Zan Sözleşme İmzaladı


Florya Metin Oktay Tesisleri'nde düzenlenen imza töreniyle, milli futbolcu Gökhan Zan kulübümüzle iki yıllık sözleşme imzaladı.

Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki imza törenine Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu üyeleri Haldun Üstünel ve Murat Yalçındağ, yeni futbolcumuz Göhan Zan ve eski futbolcularımızdan Öner Kılıç katıldı.

İmza töreni sırasında kısa bir değerlendirme yapan Haldun Üstünel, savunma hattını güçlendireceği düşünülen bir oyuncu transfer edildiğini söyledi. Üstünel sözlerine şöyle devam etti: "Bu transferi hocamızının da bilgisi dahilinde gerçekleştirdik. Hem Gökhan'a hem de camiamıza hayırlı olmasını diliyoruz. Transferde tamamen hocamızla ortak hareket etme kararı aldık. Bundan sonraki transferlerimizde hocamızın bilgisi dahilinde gerçekleşecektir. Servet'in transferinde henüz bir gelişme yok. Transfer çalışmalarımız hızla devam ediyor. Hiç beklemediğiniz bir anda yine hiç beklemediğiniz futbolcularla karşınıza çıkabiliriz."

Gökhan Zan ise imza töreni sırasında yaptığı konuşmada şunları söyledi: "Bir dönem belirsizlik içesindeydim. Galatasaray gibi bir camiadan teklif gelmesi beni heyecanlandırdı ve onurlandırdı. Kararımı bugün verdim. Yeni formamı giyeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum. Transferimde emeği geçen herkese teşekkür etmek istiyorum. Beşiktaş'tan acı ve tatlı bir çok anıyla ve en önemlisi şampiyon olan takımın kaptanı olarak Galatasaray'a geldim. Ben profesyonel futbolcuyum. Beşiktaş camiasının bu kararıma saygı göstereceğine inanıyorum. Bugünlere gelmemde emeği olan Beşiktaş yönetimi, taraftarlarına ve camiasına teşekkür ediyorum. Transferimin Galatasarayımıza ve bana hayırlı olmasını diliyorum. Artık geriye bakmak istemiyorum. Beşiktaş'ta yaşadığım güzel günleri Galatasaray'da da tekrar etmek istiyorum. Artık herşey Galatasaray'ın başarısı için. Galatasaray'ın büyüklüğü tartışılmaz."



Gökhan Zan Kimdir
7 Eylül 1981 Hatay doğumlu olan Gökhan Zan, futbola da Hatayspor’da başladı. Gökhan Zan buradaki performansı sonrasında 2000 yılında Çanakkale Dardanelspor’a transfer oldu. Üç sezon Çanakkale Dardanel forması giyen Gökhan Zan, 2003-2004 sezonunda Beşiktaş'a transfer oldu.

İlk sezonunda Beşiktaş’ta sadece dört maçta forma giyen Zan, 2004-2005 sezonunda Beşiktaş tarafında Gaziantepspor'a kiralandı. 2005-2006 sezonu başında ise Beşiktaş'a dönerek tekrar kendine kadroda yer buldu. Son dört sezondur istikrarlı bir şekilde Beşiktaş’ta forma giyen Gökhan Zan, 2007-08 sezonunda 20 lig maçında sahaya çıkarken, geçtiğimiz sezonsa 19 lig maçında görev yaptı.

İlk kez 2000 yılında Ukrayna ile oynanan özel maçta A Milli Takım kadrosuna davet edilen Gökhan Zan, 45 kez de A Milli Takım forması giydi.



Hareketli bir Pazartesi günü yaşadık hep beraber. Sezon açılışı, UEFA Kupası kura çekimi derken Gökhan Zan transferi.. Haldun Üstünel yine başrolde. Her zamanki gibi transferde sağ gösterip sol vuran, medyayı atlatmayı her fırsatta başaran Üstünel, Gökhan Zan transferiyle herkesi şaşırtmaya devam ediyor. Bu seferki şaşkınlık biraz garip açıkcası. Gökhan Zan'ın sürekli sakatlanmasından dolayı 'cam adam' ünvanı alması, istikrarsız oluşu; kendisine biraz mesafeli yaklaşmamıza vesile oluyor.

Bir yandan Servet'in Marsilya'ya transfer olma ihtimali tazeliğini korurken, yerine alabileceğimiz en iyi ihtimallerden birisini aldık. Milli takımımızın stoperi, son dönemde Beşiktaş'ta sakatlık yaşamadan düzenli forma giymesi ve de bonservis bedeli ödemeyecek olmamız transferi cazip kılan özelliklerden.


Gökhan Zan bu forma altında başarılı olur veya olamaz bunu zaman gösterecek. Şimdiden ulemalığa hiç gerek yok. Ancak her haliyle bir transfer başarısı olduğuna inananlardanım. Kim bilir belki de 2.Servet vak-a'sı yaşayabiliriz. Servet transfer edildiğinde kendisine karşı olanlardan birisi olarak, Servet'in bu forma altında gösterdiği başarıya saygı duydum. O yüzden herşeyin ilacı zaman, bekleyip göreceğiz.


Bu arada Ferdi Elmas ile karşılıklı mutabakata varılarak sözleşme feshedilmiş. Kendisine bundan sonraki futbol yaşantısında başarılar dilerim.

Hayırlı olsun Galatasarayımız için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder