10 Haziran 2009 Çarşamba

#22 || Hakan Balta



Arda Turan yazıma başlarken; ''Arda Turan'ı en sona bırakmak istedim'' demiştim. En sona bıraktığımı düşünüyordum fakat kadromuzdaki isimlere bakınca 'isimsiz kahramanlar'ın başında gelen Hakan Balta'ya haksızlık ettiğimi farkettim.

2007-2008 sezonu öncesi transfer döneminin son günü, Manisaspor'dan transfer edilmişti. Karşılığında Ferhat Öztorun'u bonservisiyle, Aydın Yılmaz ve Anıl Karaer'i kiralık verip üstüne 800bin € da para verdiğimizi duyduğumda kızmıştım yönetimimize. Özellikle Ferhat'ın gönderilmesini kabullenememiştim.

Geldiğinden bu yana 2 sezon geride kaldı Hakan'ın. Kendisi tam bir görev adamı. 2 sezonun maçlarını gözümün önüne getirdiğimde; sol bek olarak kendisinden beklenenleri layıkıyla yerine getirdiği gibi, özellikle bu sezon stoper mevkiinde yaşadığımız sıkıntılı dönemlerde takımımızın can simidi oldu. Saha içindeki efendiliği, soğukkanlılığı ve futbolu; Ergun Penbe'yi hatırlatıyor bana. Dolayısıyla kendisine 'buz adam' desek yanlış söylememiş oluruz sanırım.



Galatasaray'ımızın olduğu kadar Milli Takımımızın da vazgeçilmezlerinden birisi olup, Euro 2008'de oynadığı futbolla taraflı tarafsız herkesin takdirini kazanarak, Avrupa takımlarının da dikkatini çekmeyi başardı. Yurtdışına transfer olmadığı sürece uzun yıllar sol bek problemi yaşamayacağımız kanaatindeyim.

İyi ki varsın 'gizli kahraman'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder