31 Temmuz 2009 Cuma

Elano Blumer Galatasaray'da!



Eser ve Bahadır arkadaşlarım bu resimle başladılar toteme haftabaşında.. Gelir mi yahu dedik. Gelmeyebilir ama gelirse olay olur dediler. 4 gün boyunca bu resmi görmekten gına gelmişti ama bir bakıma bizi bile alıştırmışlardı. Nasreddin Hoca misali 'ya yutarsa' diyerek toteme inanmaya başlamış gelişmeleri takip ediyorduk. Elano için girişimlerin olumlu ilerlediğini, yakın zamanda net bir sonuç alacağımız yönünde haberleri okudukça heyecanımız artmaya başlamıştı.

Klasik Haldun Üstünel taktiğini bildiğimizden, gece nöbeti tutuyordum resmen. Gece 03:00'e kadar bekledim ama bir gelişme yoktu. 'Bugün de açıklanmayacak anlaşılan' diyerek yatağın yolunu tuttum, zira sabah iş vardı malum. Sabah 07:20'de çalmaya başlayan telefonun alarmına inat, 5 dakika daha uyumanın keyfini tatmak istiyordum ki telefon çalmaya başladı. Şaşırdım önce. Hatun mu arıyor acaba derken bir baktım ki Erdinç arıyor. 'Sabahın bu saatinde ne halt yemeye arıyor lan bu' diye söylene söylene telefonu meşgule çevirdim ve yataktan kalkma teşebbüsüne giriştim. Tam o sırada telefona mesaj geldi. Mesajı çeken de Erdinç'ti; ''Elano bizde uyan hacı abi uyan'' Gözlerim fal taşı gibi açıldı, hemen kendisini aradım. Ağzı kulaklarındaydı. Tabi hemen ''resmi sitede yazıyor mu'' diye sordum. ''yazmaz mı abi açılış resmi bile yapmışlar'' dediğinde, yataktan kalkmak istemeyen ben; çığlığı basmıştım!



Kendisi hakkında yorum yapmayacağım. Kim olduğunu, nasıl bir futbolcu olduğunu satır satır anlatmaya kalkıp ukalalıkta yapmayacağım. Zaten kendisini tanımayan varsa bıraksın futbol takip etmeyi!

Hayırlı, uğurlu olsun..

Haldun Üstünel... Sana ne söylesek az.. Ne kadar methiyeler düzsek yetersiz.. Senin Allah'ına kurban.. Şu taraftarın yüzünü güldürmeyi başarıyorsun ya helal olsun sana...



Totem sahibi Eser ve Bahadır'dan sağ bek totemine başlamalarını istedim bile :)
Totem sağlam olsun, tutsun uğruna totem ekibine katılan Erdem'in de katkılarını ilave etmem gerekir.
3ü 1 arada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder