14 Temmuz 2009 Salı

Keita Sözleşmeyi İmzaladı



Keita Sözleşme İmzaladı


Yeni transfer Abdul Kader Keita, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde resmi sözleşmeyi imzaladı.

İmza töreninde yeni transferimiz Abdul Kader Keita'nın yanı sıra Yönetim Kurulu Üyesi Haldun Üstünel, Basın ve Operasyon Sorumlusu Yako Igual ile eski futbolcumuz Yılmaz Gökdel hazır bulundu.

Önümüzdeki sezon Galatasaray'da 11 numaralı formayı giyecek olan Keita, imza töreninde yönetici Haldun Üstünel’in elinden GSMobile GSM kartı aldı.

Yönetim Kurulu Üyesi Haldun Üstünel, "Bugün burada Galatasaray ailesine yeni bir arkadaşımızı katıyoruz. Sizlerin de bildiği gibi bu oyuncuyu uzun bir zamandır takip ediyorduk. Uzunca çabalar sonunda onu Galatasaraylı olarak görmenin sizlerle birlikte mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.



Yeni transfer Kader Keita, 'Selamun Aleykum' diyerek başladığı sözlerini, "Sizin aranızda olmaktan çok mutluyum. Benim için Galatasaray'a gelmemde taraftarın büyük bir etkisi oldu. Ben, elimden geleni yaparak, Galatasaray'a faydalı olacağım. Biz bir aileyiz ve bu ailenin bir parçası olmak için elimden geleni yapacağım” şeklinde sürdürdü.

Galatasaray'a geldiği için çok mutlu olduğunu belirten Keita, “Galatasaray çok büyük bir kulüp belki Lyon'dan da daha büyük bir kulüp. Benim Galatasaray'da oynamam hem benim için hem ülkem için gurur kaynağı. Herhalde Türkiye'de oynayacak ilk Fildişi Sahilli oyuncuyum. Bana gösterilen ilgiyi hak etmek için elimden geleni yapacağım” şeklinde konuştu.

Frank Rijkaard’ın çok büyük bir antrenör, Galatasaray'ın da çok büyük bir kulüp olduğunu ifade eden Keita, “Galatasaray'da oyuncuların Rijkaard'dan çok şey öğreneceğini düşünüyorum. Günümüzde de oyuncuların isteği bu. Frank Rijkaard'ın bunu sağlayacağından hiç şüphem yok. Hocanın da beni istediği şekilde kullanması ve doğru bir çizgiye oturttuğu zaman çok faydalı olacağımız düşünüyorum. Ben Lyon'da sağ ve sol kantta oynadım ama hücum oyuncuları oynamadığı zaman forvet mevkiinde de oynayabiliyorum” diye konuştu.



Bu kadar büyük ilgi beklemediğini de söyleyen Kader Keita, “Benim için bu kadar güzel bir kalabalığın gelmesi benim için onur kaynağı. Şimdi benim yapmam gereken bu ilgiyi hak etmek” dedi.

Haldun Üstünel, transferle ilgili olaraksa, "Hocamız ile bu konuda görüşmelerimiz devam ediyor. En az bir transferimiz daha olacak. Gerektirdiği taktirde başka oyuncu daha alabiliriz. Kesinlikle yabancı olacak. Hocamız hazırlık döneminde oyuncuları izledi raporlarını hazırladı. Önümüzde Tobol maçı var. Bu karşılaşmadan sonra raporlarını bize iletecek biz de gerekeni yapacağız" dedi.



Ve aleyna aleyküm selam Keita... Hayırlı olsun transferimiz. Önümüzdeki sene beklentilerimiz büyük. Futbolda başarı beklediğimiz gibi, Keita'dan da İbrahim Üzülmez'e futbolu bıraktırmasını bekliyoruz..

Ayrıca; daha Türkiye'ye gelmeden 'biri'leri tarafından kendisine çamur atanlara güzel bir cevap verdi Keita..

''Benim hakkımda gelmeden önce yazılar yazıldı önyargılı davranıldı. Ben daha önce oynadığım kulüplerde böyle bir durum olmadı. Yalnızca Lyon gibi büyük bir kulüpte böyle dedikodular ortaya çıktı. Ben inançlı bir ailenin Müslüman çocuğuyum''

Kolpa basın bunu da yazın! Sonra da kendi yazdıklarınızı sayfa sayfa, satır satır yemeye başlayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder