5 Ağustos 2009 Çarşamba

Haldun Üstünel Konuşuyor..




- Frank Rijkaard ile Bülent hocayı görevden almadan 1.5 ay önce sözleşme yaptık. Ayıp olur diye açıklamadık.

- Lincoln'ü biz istemedik. O gidince takımın havası yerine geldi. Şu anda Galatasaray'da her şey güllük gülistanlık.

- Bir sürü teknik adamla görüştüm. Van Gaal da bunların içinde. Ancak beni Rijkaard kadar kimse etkilemedi.

- Rijkaard acayip mütevazı. En gencinden en yaşlısına kadar tüm futbolcularımıza aynı ilgiyi gösteriyor.

- Leo Franco'nun 20 gün içinde 7 kez tüm idmanlarına gittim. Onu bırakmak istemediler. Ancak o Galatasaray'ı seçti.

- Galatasaray'da bu yıl iki isim çok büyük patlama yapacak. Biri Elano, diğeri kaptanımız Arda.

- Keita'nın gece hayatı olduğu, işine sahip çıkmadığı abartıdır. Gerçekle ilgisi yoktur. Drogba ile yan yana oynayan bu futbolcuya çamur atılmasın.

- Nonda'ya kendine kulüp bul dedik. Bir forvet ve bir stoper alacağız.

- Keita uyum sürecini çok çabuk atlattı. Aurelio ile hiç ilgilenmedik.

- Diyorlar ki; bu değirmenin suyu nereden geliyor? Elano'nun transferinde sadece bonservisi için peşin 2 milyon euro verdik. Merak ediyorum, böyle bir futbolcuyu, böyle şartlarla kim alabilir?

- Mustafa Sarp ve Gökhan'a bonservis parası vermedik.

- Bu Galatasaray ligde uçar gider. Ben eşimi ve çocuklarımı ihmal ettim.

- Galatasaray camiasından sevgi de eleştiri de aldım. Ama her şeye değdi.

- Reklam yapmıyorum, reklamı sevmem. Her şey Galatasaray için.


* Hepimizin adeta taparcasına sevdiği, rakip takım taraftarlarını bile kıskançlıktan çatlatma noktasına getiren yöneticimiz Haldun Üstünel'in Akşam gazetesine demeçleri..

1 yorum:

  1. :) 5 dk önce bu habere yalanlama geldi resmi sitemizden..

    Zorunlu Açıklama

    Bugün Akşam gazetesinde “Galatasaray uçar gider” başlığı altında yayınlanan haber röportajda tarafımdan söylendiği iddia edilen sözler tamamen gerçek dışıdır.

    Gerek Galatasaray’ın transferlerinde, gerekse oyuncularımızla olan ilişkilerimde bakış açım ve duruşum hiç bir şekilde değişmemiş, gazetede belirtildiği yönde ise herhangi bir ifadem veya herhangi bir medya mensubu ile görüşmem olmamıştır.

    Benim ağzımdan yapılmış bir röportaj şekline büründürülmüş, söz konusu gazetenin spor sayfasında şahsıma mal edilen beyanların tamamı hayal ürünüdür. Bu nedenle hakkımda çıkarılan bu tip haberlere ve beyanlara itibar edilmemesini rica ederim.


    Haldun Üstünel
    Galatasaray Spor Kulübü
    Futboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi

    YanıtlaSil