6 Ağustos 2009 Perşembe

Profesyonel Çocuk!



MARATON.COM.TR: Çok net bir şey sorabilir miyim o zaman, futbolu da bıraktığınıza göre, hangi takımılısınız?

TUGAY KERİMOĞLU: Ben en fazla bana saygıyı ve sevgiyi gösteren takımın taraftarıyım. Herhangi bir kulüpte yokum şu an.

MARATON.COM.TR: Daha net bir cevap alamaz mıyız?

TUGAY KERİMOĞLU: Daha bundan güzel net cevap olur mu?

MARATON.COM.TR: G.Saraylıyım diyemiyor musunuz?

TUGAY KERİMOĞLU: Ben G.Saraylıyım derim. Niye diyemiyim ki? Ben Beşiktaşlıyım da derim, Fenerliyim de derim.


Hay sizin profesyonelliğinize be! Yazıklar olsun. Seni kendimizden birisi sandığımız günlere yazıklar olsun. Sen ve senin gibi para uğruna renk değiştirenleri gördükçe midem bulanıyor. Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın. Karşı yakanın formasını giymiş Tanju Çolak bile sizlerden daha onurlu ki; Galatasaray'lıyım diyebiliyor, formasını giyip Sami Yen'e maça gelebiliyor.

Metin Oktay..
Gelmiyor senin gibisi..
Kendi adıma özür diliyorum;
Bu ve bunun gibi profesyonelleri(!) sana benzettiğimiz için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder