6 Ağustos 2009 Perşembe

UEFA Avrupa Ligi | GALATASARAY - M.Netanya: 6-0



Aydın Yılmaz.. Ne oynadın öyle arkadaş.. Kapasiten var biliyoruz, kendi adıma en azından biliyorum. Hatta geçtiğimiz sezonun başında arkadaşlarla iddiaya dahi girmiştim; 'Aydın yılın transferi olacak' diye.. Ama gel gör ki sezon sonunda maytap muhabbetlere maruz kaldım. Bu gece ise resmen ağzım açık kaldı seni izlerken. Şimdiye kadar nerdeydin be aslanım?

Shabani Nonda.. Geçtiğimiz sezonun suskunlarından.. Hayatımda ilk defa bir futbolcunun ismini geçen sene turuncu formaya yazdırdım; NONDA olarak.. Hatta sezon içerisinde bir ara pişman oldum; 'keşke yazdırmasaydım' diye.. İlk yarıda kaçırdığın pozisyonlar mevcut ama gecenin kahramanlarından birisi oldu yaptığı hat-trick ile.. Hele ki son golü serbest vuruştan atması çok güzeldi. Madem böyle meziyetlerin vardı da biz niye görmedik geçen sezon arkadaş? İlla her topun başına Sabri'nin geçip topu tribünlere yollayarak bizi çıldırtmakmıydı niyetin?



Uğur Uçar.. Bana göre şuanki sağ bekler içerisinde her zaman ilk tercih edilmesi gerekensin. Bu akşam sırıtmadığın gibi yerinde müdahalelerde dahi bulundun. O mevki, o forma senin hakkın ve bunun için verdiğin mücadele takdir-e şayan. Hele ki öyle ağır bir sakatlıktan çıktıktan sonra..



Abdul Kader Keita.. Ve aleyna aleyküm selam Keita.. Hoşgeldin yuvana.. Golünle, taklalarınla güzel bir açılış yaptın.. Hem de attığın gol Avrupa Kupalarındaki 300. golümüz olarak tarihe geçti..

Frank Rijkaard.. İlk maçta kazanılan skor avantajından ötürü -yedek- diye tabir edebileceğimiz ağırlıktaki isimlere forma şansı vererek hem son durumlarını görme fırsatı buldu, hem de onların güvenini kazandı.



Başkan Adnan Polat'ın yanında maç izleyen TFF Başkanı umarım görmüşsündür bu pankartı! Sırf Lick TV'nin gönlü olacak diye Gaziantep maçı o sıcakta o saatte oynatılmaz! Oy-na-tı-la-maz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder